FANDOM

Religia na PerihelionieEdytuj

W świecie Perihelionu trudno mówić o wierze czy wyznawcach. Istnienie nadnaturalnych potężnych bytów jest na tyle oczywisty i odczuwalny jak siły przyrody czy prawa fizyki. Bóstwa będące amorficznymi, blisko wszechpotężnymi istotami zamieszującymi sąsiedni plan emocji, odciskają swój ślad na życiu wszystkich istot Perihelionu i nawet na charakterze samej planety. Symbolizują one podstawowe siły sprawcze, nurty myślowe i dążenia.

Bóstwa porządkuEdytuj

Bóstwa równowagi tworzą zamknięty cykl który rozpoczyna się od życiodajnych intencji Ivory, przez równowagę Neona i kończąc na niszczycielskim wpływom Carnivore .

W odległych czasach wojen religinych Starego Porządku bóstwa Równowagi miały najwięcej wyznawców. Obecnie tylko nieliczni składają im ofiary czy tym bardziej powierzają swoje życie. Duża część z ludzi uświadomiła sobie że mimo dużej potęgi bóstwa Równowagi nie są doskonałe ani absolutne. Prawie jedynymi czcicielami bóstw Równowagi pozostali mediatorzy oraz trzymające się silnie starych tradycji rycerstwo.

Rex helion.png

Znak Rex Heliona

Kult SłońcaEdytuj

Zupełnie niezależną od powyższych sił religią jest całkiem potężny w obecnych czasach kult Słońca.

EntropiaEdytuj

Wpływy równowagi, nawet niszczycielskie nie pozostawiają za sobą pustki. Nawet zniszczenia spowodowane przez Toxic Waste czy Carnivore pozostawiają miejse na zmiany i nowe formy istnienia. Entropia jest czystą siłą rozkładu - niszczącą zarówno materie, ducha jak i przestrzeń. Nawet w najmniejszym stopniu niczego nie tworzy i nie kieruje się żadnymi zasadami, dlatego nie podlegają jej żadne kulty. Podobno istnieją jakieś inteligentne byty będące częściąEntropii jednak nigdy nie potwierdzono tej informacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki