FANDOM

Char21 (1).jpg
Pierwsze cyborgizacje powstały w zamierzchłych czasach i wykorzystywały zasady działania golemów. Z czasem wprowadzono bardziej niezawodne mechanizmy, lekkie a jednocześnie wytrzymałe metale oraz zaawansowaną elektronikę. Dzięki zastąpieniu organicznej części ciała mechaniczną, człowiek staje się silniejszy, wytrzymalszy, szybszy. Zwiększają się także jego możliwości percepcji. Cyborgi najczęściej były konstruowane jako wojownicy, jednak ich zalety przydatne są także przy pracy w trudnych warunkach jak na przykład górnictwie.

Po okresie wielkich wojen nie było już takiego zapotrzebowania na żołnierzy czy najemników. Ograniczona ilość mocy zawartej w bateriach od samego początku była problemem, jednak cyborgi służące w armii miały dostęp do sporych rezerw. Niestety dostępność wymiennych akumulatorów obecnie jest dosyć niska. Jednostka posiadająca taki przedmiot miała sporą władzę nad innymi. Powstały przez to różne gangi, organizacje, a nawet dziwne kulty tworzone przez cyborgi. Oparte są na udostępnianiu energii w zamian za oddanie i lojalność. Wyjątek stanowią ludzie o niewielkim stopniu cyborgizacji. U nich odnawianie energii odbywa się przez trochę bardziej intensywne niż u zwykłego człowieka odżywianie.

Preferowane archetypy: Najemnik, Zabójca

Skłonności: U ludzi scalonych z maszyną odnotowuje się większą oziębłość emocjonalną i zamknięcie w sobie.

Wygląd: Zależy głównie od ilości i rodzaju wprowadzanych do ciała modyfikacji. W niektórych miejscach mogą być widoczne skrawki wszczepów. Kończyny mogą być całe z odpowiednio wyprofilowanego lekkiego metalu albo przykryte syntetyczną skórą.

Mechanika: Cyborgi startują z premią +1 do Wigoru, przewagą: Mistyczna przeszłość: Cyborg oraz wadą Zależny od energii .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki