FANDOM

Concept03c.jpg
Rycerze istnieją do czasów obecnych jednak zmienił się znacząco ich wizerunek. Już wiele wieków temu porzucili dawne ideały i działają jako zbrojne ramie kultów. Czerpią siły od bóstw którym służą, co pozwala im na zachowanie dawnej pozycji elity wojowników. Wobec upadku dawnych tradycji wojennych przeszli na nowoczesną broń palną. Wciąż jednak noszą ze sobą miecze, zwykle pokrywając je rytualnymi znakami i runami. Chronią się nowoczesnymi, a jednocześnie bogato zdobionymi pancerzami.

Po wojnie część z rycerstwa pozostało by chronić podniszczone już miejsca kultu. Zaginęli próbując wygrać z pustynnymi burzami oraz działającą jeszcze bronią biologiczną. Ci którzy przeżyli, przejęli albo własnymi siłami wybudowali ogromne twierdze w których przebywają do tej pory. Działają wtedy wyłącznie na własnym terytorium. Pozostali wybrali się na wieczną tułaczkę by walcząc przywracać wiarę w bogów i działać na rzecz Równowagi. Tych mało kto nazywa już prawdziwymi rycerzami. Kiedyś byli legendą jednak wmieszali się w zwykłych ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki