FANDOM

Skrzydlate Cienie zamieszkują wysokie kondygnacje zrujnowanych budynków MidLight. Te bestie potrafią ważyć do dziesięciu kilogramów, a ich błoniaste skrzydła mają rozpiętość nawet do 3 metrów. Do tego są uzbrojone w ostre szpony i zakończone wieloma igłowatymi zębami paszcze.

Są prawdziwą zmorą mieszkańców MidLight i nawet okolic, atakują w grupach od 3 do kilkunastu sztuk. Podczas polowania krążą nad ofiarą wydając dźwięk podobny do przeciągłego, metalicznego trzeszczenia. W ten sposób oznajmiają pobratymcom, że szykują się na obiad. Ich zęby chociaż nie śmiertelnie jadowite, są pokryte paraliżującą substancją. Wystarczy kilka ugryzień by nieszczęśnik przestał się ruszać. Dopiero wtedy Cienie zlatują się na żer.

Dlatego jeżeli usłyszysz ten paskudny dźwięk uciekaj do najbliższego budynku czy piwnicy, pod najbliższy kamień czy jakiekolwiek zadaszenie, chyba że jesteś bezdusznym syntetykiem - niejadalnym dla tych cholernych stworzeń.

Ich mięso jest jadalne, ale zdecydowanie niewarte ryzyka związanego z polowaniem.

- Kamargo, handlarz z MidLight.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki