FANDOM

Terra Helion lub w skrócie Imperium to największa potęga na Perihelionie. Obejmuje kilka większych miast, pełno twierdz i fabryk. Sięga swoimi korzeniami okresu jeszcze sprzed pojawienia się technomantów. W obecnych czasach Imperium stało się bardzo kosmopolityczne i scala wszystkie ocalałe po okresie wojen kultury Wielkiej Ściany. W obliczu otwartych konfliktów między pomniejszymi państwami-miastami Imperium wprowadza porządek wojskiem. Wysyła też zaopatrzenie do małych opuszczonych osiedli jednak nie zawsze spotyka się z pozytywnym odbiorem. Ludzie nienawidzą Imperium za to, że za bardzo miesza się w ich sprawy. Wojska nie radzą już sobie z natłokiem obowiązków i nowymi zagrożeniami. Potężne twierdze i miasta, które kiedyś razem współpracowały i stanowiły sieć na korzyść gospodarczą Imperium w obecnych czasach są bardziej odizolowane. Starają polegać tylko na sobie co według niektórych jest początkiem upadku. Każdemu z Imperatorów przyznaje się imię Rex Helion czyli Król Słońce. Jest to bardzo stara tradycja, dzięki której władca stoi również na czele głównej religii. Jest nią monoteistyczny kult Słońca. Aktualnym Imperatorem jest trzydziesty czwarty z kolei Rex Helion. Nie ma już takiej władzy jaką miałby w początkach państwa. Duży w niej udział mają za to różne gildie a także książęta i lordowie.

Ważniejsze lokacje:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki